keskiviikko 31. joulukuuta 2014

What to do?!

Jag borde absolut ta en dusch och börja fixa mig för kvällen. Men jag har inga planer?! Så mycket vet jag att jag ska med min sambo till hans brorsa men sen får man väl se vad som händer. Skulle inte precis ha lust att gå ut, alla krogar är säkert smockfulla. Men nåt roligt hittar vi väl på :p

Mun pitäis todellakin mennä suihkuun ja alkaa laittautuu iltaa varten. Mut mul ei oo mitään suunnitelmia?! Sen verran tiedän et lähetään poikaystävän kanssa sen veljen luo, mut sit pitää varmaan kattoo mitä tapahtuu. Ei oikeen huvittais lähtee ulos, kaikki kapakat on varmaan täpötäynnä. Mut jotain kivaa varmaan keksitään :p

I really should take a shower and start to get ready for the evening. But i have no plans?! I know so much that we'll go with my man to his brothers place, but then i gotta see what happens i guess. I wouldn't really care to go out, all the bars are probably full. But I'm sure we'll think o' something fun :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti